Керівництво по купівлі

Для того, щоб зробити покупку в інтернет-магазині Ruykzaki Ви можете обрати один з двох варіантів:

  1. Замовити через кошик - такий спосіб найбільш надійний, оскільки Ви самостійно вказуєте всі свої дані, необхідні для відправки замовлення. Це виключає помилкову відправку не в те відділення або не в те місто, наприклад, коли оператор щось не те почув по телефону.
  2. Зателефонувати за контактним номером телефону і замовити товар, який сподобався, поспілкувавшись з нашим менеджером. Цей спосіб має як переваги, так і свої недоліки. Зателефонувавши за номером, Ви можете відразу ж поставити запитання щодо товару, способах оплати та доставки, а також оформити замовлення. Але варто враховувати, що замовлення по телефону може зайняти більше часу, ніж замовлення онлайн через кошик - адже є ймовірність, що Вам доведеться почекати своєї черги для з'єднання з оператором.

Який би спосіб покупки Ви не обрали, ми оперативно опрацюємо Ваше замовлення та відправимо посилку в будь-яке відділення Нової Пошти у найкоротший термін, щоб уже через день чи два Ви насолоджувалися довгоочікуваною обновкою.

Як отримати товар?

Отримати товар на Новій Пошті можна тільки після того, як Вам надійде смс повідомлення від Нової Пошти із запрошенням забрати посилку у відділенні. З собою необхідно мати документи, що засвідчують особу.

Чи може хтось окрім мене забрати посилку?

Якщо з якихось причин Ви не можете підійти у відділення і забрати своє замовлення, що робити в такому випадку?

- можна звернутися до оператора Нової Пошти і зробити запит на адресну доставку - вартість 20-30 грн (актуальну вартість уточнюйте у оператора на момент замовлення послуги) - посилочку принесуть прямо до Вас у квартиру;

- якщо замовлення було післяплатою (оплата на місці при отриманні посилки) і вартість зворотного грошового переказу становить менше 15 000 грн - тоді цю посилку може оплатити і отримати будь-яка людина з документами, що посвідчують особу;

- якщо Ви зробили передплату, то нікому іншому окрім Вас посилку не віддадуть. У такому випадку необхідно зв'язатися з оператором Нової Пошти і внести зміни у ПІБ одержувача. Через декілька годин Ваша довірена особа зможе отримати посилку, про що так само надійде смс повідомлення.

Вдалих покупок!